טבעות נישואין לגבר

0
2982
טבעות נישואין לגבר

זה מכבר יותר מ-2 דורות שחתנים רבים נוהגים לענוד טבעות נישואין במסגרת טקס הנישואין שבין בני הזוג. תופעה זו תופסת תאוצה ומאז מלחמת העולם השנייה היא הפכה להיות סוג של מנהג מקובל.

בבואנו לבחון את מאפייני תופעת טבעות נישואין לגבר מצאנו 2 משפיעים עיקריים: עלות ומנהגים.

הצמיחה הכלכלית של שנות ה-50 אשר הותירה השפעתה – צמיחה כלכלית זו הובילה לכך שאנשים עם עודף מזומנים חפשו מקור טוב להשקעה – הזהב נחשב בזמנו להשקעה מובטחת לכן חלה נהירה להשקעה בזהב. בנוסף אנשים אשר עד לשנות ה-50 לא ממש התעניינו בתכשיטים מצאו עצמם מקבלים תשורות של מוצרים מזהב מה שהפך את מנהג ענידת תכשיטים לגברים למנהג מקובל יותר.

ככל שהזמן חלף כך גם נולדו מנהגים חדשים, מעצבי תכשיטים אשר זיהו את הנהירה לכיוון הזהב וליהלומים החלו לשווק את כל נושא התכשיטים לגבר כאשר גולת הכותרת הייתה – החלפת טבעות הדדית במהלך טקס הנישואין. וככל שהשיווק התפתח כך החלו להתפתח טעמי צרכנים והחלו להתפתח מנהגים חדשים של טקס כפול של החלפת שבועות הדדיות בין החתן והכלה תוך ענידת טבעת לגבר וכמובן גם לאישה.

יחד עם זאת ישנם לא מעטו גברים המסרבים לקבל שינוי תפיסתי זה ותופסים את טבעות הנישואין לגבר כמוטיב נשי אשר אינו מתקבל נכון על "גברים אמיתיים". מעצבים החלו להבין את ההבדל הזה בין הגברים השונים ומצאו פתרון בעיצוב טבעות נישואין לגבר אשר מדגישות את המוטיב הגברי. טבעת נישואין לאישה וטבעת נישואין לגבר אשר מזכירות האחת את השנייה אך ללא ספק ניתן להבחין מי הטבעת המיועדת לגבר ומי הטבעת המיועדת לאישה. פיתוח חשיבתי זה של מעצבי התכשיטים במתן דגש על האלמנט הגברי בעיצוב טבעות נישואין לגבר הוביל למהפך חיובי בהתייחסות של גברים אל טבעת הנישואין לגבר. ולכן כיום תוכלו לראות כמעט כל גבר נשוי עונד טבעת נישואין ללא שמץ של תחושה כי זו פוגעת בתדמיתו הגברית.

נשים נוטות מאוד להעריך את בני זוגם אשר עונדים בגאווה את טבעת הנישואין ובכך מביעים הערכה לקשר המחייב ביניהם.

בבואכם לבחור טבעות נישואין לגבר או לאישה תוכלו למצוא טבעות העשויות מחומרי הגלם הבאים: זהב, כסף, פלטיניום… ברוב המקרים סוג המתכת תואמת לטבעת הנישואין של האישה. גם צבע המתכת – זהב לבן או זהב צהוב תואמים בין הגבר לאישה.

יש גברים אשר עונדים טבעת יהלום אך טבעות יהלומים נפוצות בעיקר בקרב נשים העונדות טבעות אירוסין.

הקושי היחידי שעשוי להיות בבחירת טבעות נישואין לגבר או לאישה הינו ההתרוצצות מחנות לחנות במטרה למצוא את הטבעות המתאימות. הבשורה הטובה של צרכני הטבעות הינו קיומו של האינטרנט המספק לצרכנים אפשרות הצצה באפשרויות הקיימות מבלי להניד עפעף..

תוכלו לחפש ברשת טבעות נישואין לגבר או טבעות נישואין לאישה ולמצוא את היצרן המועדף עליכם מבחינת דגמי עיצוב ומחירים.

שתהיה בחירה מוצלחת של טבעות נישואין והכי חשוב – חיי זוגיות מאושרים!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן