טבעות אירוסין זהב צהוב, לבן או פלטיניום?

0
2757
טבעות אירוסין זהב צהוב, לבן או פלטיניום?

במאמר שלפניכם סקירה אודות זהב או פלטיניום, יתרונות הזהב

טבעות אירוסין זהב צהוב, לבן או פלטיניום?

הגיע מועד הצעת הנישואין, וזו העת לבחור את המרכיב החשוב בהצעת הנישואין: טבעת אירוסין. ההחלטה בנוגע לסוג היהלום אינה ההחלטה היחידה אותה תבצע במהלך התלבטותך בין מגוון טבעות אירוסין. עליך לקבל החלטה נוספת בנוגע לסוג המתכת של הטבעת אותה תרכוש עבור בחירת ליבך: זהב או פלטיניום? ואם החלטת ללכת על זהב ההתלבטויות ממשיכות.. האם תבחר טבעות אירוסין זהב לבן? או טבעות אירוסין זהב צהוב? או אולי זהב ורוד (כן יש גם ורוד!) עליך לשקול היטב מהו צבע הזהב אותו תבחר עבור טבעת האירוסין של בחירת ליבך.

טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות אירוסין זהב לבן?

זהב הינו מתכת אלגנטית ומלכותית לא משנה אם מדובר בזהב צהוב, זהב לבן או זהב ורוד.. החל משנות ה-90 הפופולאריות של זהב לבן החלה לעלות, וכיום טבעות אירוסין זהב לבן נבחרות בתדירות גבוהה ביחס לטבעות אירוסין זהב צהוב (על אף שגם אלו נרכשות לא מעט..)

טבעות אירוסין זהב צהוב משדרות מראה צעיר ואופנתי יותר.

האם הבחירה של צבע הזהב תלויה באופן ישיר ורק באופן ישיר בטעמה האישי של העתידה לענוד את התכשיט? אנו מאמינים שכן.. אך הרבה מומחי אופנה יחשבו אחרת ויחלקו על דעתנו.. יש לא מעט מומחי אופנה הגורסים כי טבעות אירוסין זהב צהוב נראות הרבה יותר טוב על נשים עם גוון עור כהה יותר, כלומר ככל שהעור שזוף יותר טבעות אירוסין זהב צהוב יראו הרבה יותר טוב על כף ידן של בעלות עור צבע שזוף.. ואותה תיאוריה נכונה גם בנוגע לטבעות אירוסין זהב לבן רק שבמקרה של טבעות אירוסין זהב לבן הן תתאמנה יותר לבעלות גוון עור חיוור.

שיקול נוסף שחשוב לקחת בחשבון בבואכם לבחור טבעות אירוסין הינו מה יהא צבעה של טבעת הנישואין אותה תרכוש הכלה בהמשך. טבעות נישואין וטבעות אירוסין ברוב המקרים תואמות מבחינת צבע הזהב.

במידה והחלטתם על טבעות אירוסין זהב לבן, כעת בפניכם התלבטות נוספת:

טבעות אירוסין זהב לבן או פלטיניום?

החלטה שהרבה אנשים התלבטו רבות בנוגע אליה.. בואו נציין את הנקודות החשובות ביותר באשר להתלבטות זו..

ראשית כל התקציב שלנו.. טבעות אירוסין זהב לבן זולות יותר מטבעות אירוסין מפלטיניום. באופן בסיסי פלטיניום הינה מתכת נדירה יותר ובאחוז צפיפות גבוה יותר, לכן מחירה גבוה יותר מאשר זהב.

כאשר זהב לבן נשרט ישנו סיכון קל שמעטה הרודיום יוסר והתכשיט ישלח שוב לכיסוי מחודש של רודיום. פלטיניום לא מושפע משריטות.

פלטיניום לעומת זאת הינו מתכת רכה יותר ועשויה להתעקם בקלות רבה יותר מאשר זהב לבן. כך שעם חלוף הזמן הפלטיניום עשוי לקבל מראה עמום (יש אנשים שאוהבים מראה זה) בעוד שזהב לבן תמיד ניתן לחדש לשימור יופיו ולשימור הברק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן