רעיונות מקוריים לנשים שאוהבות תכשיטים

0
2587
רעיונות מקוריים לנשים שאוהבות תכשיטים

צמיד טניס

מאז אליפות הטניס ב 1987 בה השחקנית כריס אוורט עצרה את המשחק על מנת למצוא את הצמיד שלה, צמיד הטניס הפך לתכשיט מבוקש בקרב נשים. הצמידים בעלי אבנים מסודרות ברצף, עם סגירה משולשת ושני סוגרי בטחון על מנת למנוע תקרית זהה אשר על שמה נקרא הצמיד. הצמידים מגיעים בכל סוגי המתכות, גדלים ואבנים.

טבעת לבוהן הרגל

עקב האקלים הישראלי אצבעות רגלינו חשופות לאויר היום בסנדלים מחצית מהשנה, וגם אותן ניתן לקשט. למתנה זו לא ניתן לרכוש מתכת זולה, מומלצת טבעת מזהב אמיתי, ניתן למצוא עם או בלי אבנים.

תכשיטי מעגל החיים

תכשיטים המסמלים את מעגל החיים והמשכיותם. הרעיון מופיע בתליונים, צמידים ועגילים על כל סוגם. סוגי תכשיטים אילו מתאימים לכל סגנון לבוש: אלגנטי, קלאסי, ספורטיבי, רומנטי ויומיומי.

עגילי יהלומים

כל אישה משתוקקת ליהלומים. ענידת עגילי יהלומים כבר אינה מוגבלת עבור המעמד העליון בלבד. תכשיטים אילו הפכולתכשיט ליום יום, לעבודה, לספורט וגם לאירועיםמיוחדים. מחירי עגילי יהלומים יכולים להיות מאד יקרים ולכן ניתן גם למצוא עגילי יהלומים משולבים עם כסף או זהב. כמו כן יש אבנים מדמות יהלום, אשר עומדות בסטנדרט יופי זהה ליהלומים אמיתיים.

תליון מיוחד

ניתן למצוא מגוון גדול שלתליונים מכסף, זהב, משובצים באבני חן או יהלומים. כמו כן יש מבחר רב של סוגי תליונים: תליון שם, תליוני יודאיקה, תליון הסוד, תליון המסע, תליון חמסה ועוד. כך אפשר להתאים את סוג התליון לסוג האישה לה מעניקים את המתנה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן