מתנת יום הולדת אישית

0
901
bymorano.com

אופנה, הכוללת בגדים, תכשיטים, נעליים ואביזרים משלימים היא אינדיבידואלית באמצעותה כל אחד מבטא את מי שהוא באמצעות הטעם האישי שלו. תכשיטים מוסיפים הרבה אל המראה הכולל ופעמים רבות, מלבד היופי שלהם, הם בעלי ערך סנטימנטלי ומסמלים אירוע, אדם או חוויה משמעותיים. לכן, טבעת זהב עם חריטה היא מתנה מצוינת- ליום הולדת, להשגת מטרה, לאמרת תודה או לציון דרך או סיום תקופה. באמצעות החריטה הטבעת יכולה להיות אישית יותר וניתן לחרוט שם, משפט או ציטוט אשר מוסיפים לערך הרגשי שלה וכך להפוך אותה למתנה מלאת משמעות.

ביי מורנו היא חנות תכשיטים אשר הוקמה מתוך הצרון להעניק תכשיטים אסתטיים ובעלי משמעות לנשים רבות. החברה מייצרת תכשיטים נצחיים, מדויקים וקלאסיים המתאימים לשדרוג כל מראה באמצעות חומרים איכותיים.

 

שרשרת אישית

ביום בו תינוק נולד, הוא מקבל את שמו מההורים שלו אתו הוא יזדהה במהלך חייו. עם השנים, השם הופך להיות חלק מהזהות שלנו ולדרך בה אנשים מכירים אותנו ומזהים אותנו על פיו. שרשרת שם זהב 14K היא תכשיט המשמש גם כפריט אופנה וגם כדרך להציג ולהתחבר לשם שלנו ולמי שאנחנו. בנוסף, זהב 14K הוא חומר איכותי ויפה אשר מחזיק לאורך שנים ובכך מאפשר לשרשרת להפוך לפריט אישי ונצחי. שרשראות שם ניתנות להתאמה על ידי שינוי הגופן, אורך השרשרת וגם הוספה של אבנים ובכך מעצימות את הערך האישי שהן מבטאות.

bymorano.com

להשקיע בעצמנו

השקעה באוסף התכשיטים, היא השקעה בעצמנו. הם מספרים את מי שאנחנו ונותנים ביטוי למי שאנחנו ולסגנון שלנו ולכן כדאי להשקיע באוסף התכשיטים. כיום ניתן למצוא תכשיטים העשויים ממגוון רחב של חומרים איכותיים כמו כסף, גולדפילד וזהב לצד תכשיטים מחומרים זולים כמו פלסטיק או ניקל. תכשיטים מחומרים זולים אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן, מאבדים מצורתם ומאיכותם ועשויים להשחיר במגע עם מים. תכשיטי זהב 14K לעומת זאת, הם תכשיטים העשויים מזהב באיכות גבוהה כך שהוא מספק עמידות לאורך השנים ושומר על המראה שלו, הזוהר והיופי לאורך תקופה ארוכה.

ביי מורנו היא חנות תכשיטים אשר הוקמה על ידי טלי מורנו. החנות מציעה מגוון של תכשיטים מעוצבים ברמת איכות וגימור גבוהה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ליצירה של תכשיטים אישיים שיישארו לתקופה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן